Andere



HIRU HITZEKIN EGINDAKO IDAZLANA

Asteartea zen, lehenengo orduan eta horrexegatik logura handia genuen, euskarazko irakaslea idazlan bat agindu zigun baina benetan idazlan arraroa. Ez nekien zer idatzi eta nire lagunekin berriketan hasi nintzen, minutu batzuk pasa ondoren zeozer asmatu nuen.

( Iñigo klasean zegoen, nire ustez urduri eta kezkatua zeren eta etxetik ekarritako tortilla patata galdu zitzaion. Klaseko leku guztietatik bilatu eta gero, antzerki aldera joan zen bilatzera.)

Momentu horretan Kevin ordua eskatu zidan eta ipuinaren aria galdu nuen. Asier, euskarazko irakaslea oihu bat bota zidan eta segituan jarraitu nuen idazten.

(Gure lehenengo klasea amaitu zen eta musikazko irakaslea gelara sartu zen, ez oso pozik. Momentu hartan Iñigo era klasean sartu zen baina tortilla patatarik gabe.)

Mugikor bat entzun zen, eta irakaslea Ander klasetik bota zuen.

(Txirulak atera genituen eta abesti berri bat eman zigun musika irakasleak, abestiaren izena “Urpekari horia” zen. Oso abesti dibertigarria zenez, ez ginen konturatu Iñigoren mugikorra jotzen ari zela.)

Ez nekien nola jarraitu eta leihotik begiratu ondoren idazlanaren amaiera bururatu zitzaidan.

(Hau konturatu zenean komunara joan zen, eta telefonoa hartu zuen, bere ama zen, esanez tortilla patata etxean zegoela bere logelako aulkian)

Bat-batean txirrina jo zuen eta idazlana Asierri eman nion.


Responder

